Sjuk idag

hej på er! Idag stannar jag hemma pga. förkylning.. jävla förkylningar, att dom aldrig ger sig?! Ärligt talat så hade jag velat gå till skolan, träffa mina vänner.. Visst skola är inte alls roligt men är man där med rätt personer så kan det bli roligt. Så idag kommer jag väll dra mig til vidiobutiken och hyra film, och sen till matbutiken för lite glass ;) Sen ska jag väll sova bort den här dagen. Åh jag skönt!

Snart så kommer jag fixa min blogg lite grann. Som ni ser så är den inte alls snygg nu, och eftersom jag inte är så bra på html-koder och sånt så kanske det kommer se ännu mer förjävligt ut här ett tag.. bara så ni vet!

Nepp nu ska jag kolla på tv hade jag tänkt, eller försöka fixa bloggen? Men det kommer nog ett inlägg till senare i eftermiddag.

Ha en bra dag
Puss&Kram

P.S Mina tittarsiffror har börjat gå uppåt! Så hilma roligt, det gör så att jag verkligen tycker det är kul att blogga, tack för det!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0