Dagen med stort D

hej! =) Så nu är jag tonåring!
Snart ska jag lägga mig i ett bubbelbad.. men först ska jag berätta om alla presenter osv..!
Imorse vaknade jag jättetidigt för att jag hostade så mycket, så sen låg jag vaken hur länge som helst och hörde mamma och pappa hålla på med tallrikar och glas, och slå in presenter och sånt! Och sen till slut öpnnades dörren och "ja må hon leva, ja må hon leva..
Jag är också jätteglad för presenterna, dom blev inte så många men dom blev bra!

mamma, pappa: Ett pandora armband! Och så hade dom köpt till en liten silver"boll" med prinsesskrona på. Jag är deras prinsessa =)


Och Guitar Hero till nintendo, heh


Och tre bitar till mitt armband från Guldfynd. En Rosa bandet, en vit plupp och en grön!
 
Brorsan: två armband i rent silver som han gjort själv på praoen hos silversmed!

Tyvärr syns det inte så bra.. : / men men!
 
Senare idag ska jag gå till Pandora butiken med mamma för att kolla om jag ska byta till vitt silver amband, eller behålla det i oxiderat silver (alltså grå/silvrigt silver!)


Gårdagens tjejmiddag!

Japp, vi träffades vid 18 hemma hos mig! Sen gick vi till Taco bar dit min lilla pappa följde med, för att betala!
Sen satt vi där ett tag, och jag drev med en fjortis på telefon, Sussi heter hon... haha!
Efter det gick vi till videobutiken för att hyra film! Några ville se skräck, andra inte (heh, bl.a jag! XD) Så vi valde filmen "blonde and blonder"  som är den seriöst tråkigaste och sämsta film jag någonsin sett! Och under kvällen åt vi en massa tårta och godis! och sen så öppnade jag ju presenterna!

Miranda: En stor vit sten som halsband!
Louise: as mysiga svarta tumvantar =)
Stephanie: Stora guldiga örhängen!
Amanda/Cornelia: Två biocheckar och två menycheckar (dricka o popcorn)
Princess/Anjelika: Badbubblor som luktar jordgubb och ett sett från maybelline -new york med mascara och eyeliner!
Sanna: ett Bonsai träd, hihi =) och chokladklubbor från chokladfabriken!

Bra presenter va? Tack tjejer!

Nu ska jag fortsätta ha födelsedag här!
Puss&Kram från trettonåringen!

Kommentarer
Postat av: miranda

LYX!! <33

2008-11-15 @ 11:39:44
URL: http://mirands.blogg.se/
Postat av: anjelika

haha gitar hero är skitkul! XD

2008-11-15 @ 13:37:12
URL: http://www.anjelikas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0