Onsdag kväll

Hej, nu är jag nyduschad, nysolad och jävligt trött! Jag lyckades övertala mamma till slut att jag fick sova hos Stephanie. Så vi hade en riktigt rolig kväll/natt där! Vi kollade på en del filmer, American Pie, Madagaskar (XD), Linas kvällsbok och Djävulen bär Prada. Jag har lite bilder från kvällen som kommer upp i något senare inlägg. Vi somnade först vid 06.30 ungefär och gick upp vid 11... Sen gjorde vi våfflor! När vi hade ätit en massa våfflor och gjort oss i ordning gick vi ut ett tag i det fina vinter (?) vädret! Till slut satte vi oss på bussen in till söder och jag, miranda & Stefan gick och solade en stund. Det var faktiskt första gången jag solade solarium, jag tror egentligen inte så mycket på det där. Men jag får se om det blir någon mer gång in the future.

Miranda tipsade mig också om en jättebra hemsida, http://www.surfthechannel.com/ där man kan kolla på alla gamla avsnitt från olika serier, Gossip Girl, Ugly Betty osv. helt gratis! =)

Nu tänkte jag kolla på Gossip G. Sen ska jag sova tidigt, jag kommer säkert somna framför datorn annars..
Ha en bra kväll
Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0