I'm sick, as allways

hej. Idag stannade jag hemma, som vanligt..! Min bror är också sjuk så han är här hemma också.
För ett tag sen gick jag ut och köpte min vanliga frukost, or not =)
 Yogurt, Croissant, toast, nyponsoppa och en del annat skit. Och kollade på Mamma Mia.
Så nu känner jag mig väldigt tjock...

Senare i eftermiddag så kommer Stefan hit och lämnar en film jag glömde hos henne. Gud vad bra, så får jag någon rolig att prata med ett tag! Nu ska jag snart gå och hämta glassen för min brorsa är påväg hem från videobutiken, Nanny McPhee blev det.



Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

nanny mcphee är bra ;)

2008-11-20 @ 13:17:21
Postat av: elin

den äger=)...hur fick du din blogg så fin baby?;)



puss&kram

2008-11-22 @ 16:52:42
Postat av: miranda

hah ja tyckte typ att han som e på framsidan va fett söt när ja såg den på bio för typ 100år sen xD

2008-11-23 @ 12:15:42
URL: http://mirands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0