Riktigt dålig dag

hej. Vad glad jag blev när jag såg att det faktiskt gick att mobilblogga. 

Imorgon blir det ju natt hos Stefan så det kommer nog inte bli så mycket bloggande då. Kanske något kort inlägg genom mobilen=)
Tyvärr fick jag lite dåliga nyheter när jag kom hem. Det är inget jag vill gå in på just nu. Men nu hände nått som jag skrev om för ett tag sen, att olyckor händer varje dag. Över allt. Och nu har det hänt någon jag älskar, en släkting... Så nu är det bara att vänta på besked. Hur hon mår och om hon har fått några svårare skador.

Måste göra läxor nu.. Försöker blogga imorgon igen, och hoppas då på att vara en gladare Ylva som skriver.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: miranda

seröst, fan! stackars er</3



i'll be here by your side <3

2008-11-06 @ 20:22:22
URL: http://mirands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0