Hemma

Hello boys and girls! Idag gick jag hem tidigare, efter lunch. Jag har rätt ont i huvudet.. Men om ungefär 1 timma kommer Tamara hit! Sen en timma efter det kommer miranda hit! Det är nämligen så att Tami ska ta hål i örat på Miranda, tami har en sån där håltagningspistol så hon gör det helt gratis! Och vid halv sex tiden ska jag gå till kören.
Förresten, den här snön ger sig visst aldrig? Hela dagen idag har varit en enda stor snöstorm!
Så på rasten sprang typ hela skolan ut på gården och hade snökrig =) Så alla var genomblöta och tjejernas mascara var utkletat i hela anisktet. Rätt kul!
Vad tycker ni förresten om min nya header?
Jag kanske uppdaterar bloggen senare ikväll! Puss&Kram♥


Kommentarer
Postat av: anjelika

ja din banner var fin ! :)

puss

2008-11-24 @ 19:48:51
URL: http://www.anjelikas.devote.se
Postat av: Anonym

får du alltid ont i huvud eller vill du bara skolka?

2008-11-26 @ 18:35:32
Postat av: Anonym

du var inte ens med på snöbollskrig.

2008-11-28 @ 16:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0