Gossip Girl igen

Hej! =)
Idag var det ju kör, och sen följde jag med Erica hem. Vi sålde julblommor (hennes klass sammlar, och har samlat i några år, till en musikresa till Italien i nian, och musikresa eftersom hon går i en musikklass) och det gick rätt bra, vi sålde för ungefär 400kr! Sen bjöd hennes föräldrar på McDonald's!
Efter det gick jag hem, och har varit hemma ett tag. Nu ska jag snart göra klart det sista på läxan.

Blir ni också förbannade på dom som förändras pga, nya vänner elr flick/pojkvänner? Jag hade en kompis som skaffade flick/pojkvän och förändrades totalt. Dom låter den andra bossa med dig och blir svartsjuka små konstiga personer.
Jag tycker att om man är tillsammans med någon ska man väll kunna vara sig själv till 100% ?
Och då är det konstigt om man tar så seriöst på ett "förhållande" och inte är sig själv..

Men inte mer om det, imorgon har vi komp.em (kompeftermiddag) och på onsdag studiedag. Så jag, miranda, Stefan och Louise, har lite planer på att sova över hos Stefan. Dom andra två fick men inte jag ='( Så jag ska gå och tjata (!!) på mamma!

Just det ja, idag fick jag låna den tredje Gossip girl boken - "Allt och lite till" av Erica. Jag drog ju igång med den serien efter sommaren, men stannade mitt i den andra boken. Men nu jävlar, nu ska jag läsa!
Dom sägs ju vara bra så!

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0