Fika med Amanda

hej sötisar! idag slutade jag 15.50 och stack då direkt och träffade amanda, vi fikade på wayne's coffee. Det blev var sitt muffins och varm choklad med grädde=)



Amanda

Efter det gick vi runt ett tag, men sen drog jag mig hemåt och amanda med, jag har så mycket läxor den här veckan! So, No, Ma, Fra, Eng, Sv och jag menar, allt det medans jag ska ordna en tjejmiddag. Okej det låter inte alls mycket, men vi brukar knappt ha några läxor så ja tycker att det är för mycket.. hehe!
Nu ligger No och franska boken här bredvid mig, jag har inte ens öppnat dom och imorgon är det prov och glosförhör..
jaa, jag ska plugga, snart.. =P

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0