ett halvt glasspaket och Sex And The City

It's me again! Det blev Sex And The City -"the movie"

haha den filmen är verkligen bra!

Och självklart ett halvt paket glass, chokladkross från GB..

Har ni också varit med om att man bara saknar någon så att det gör ont? Att bara veta att, jaha nu är det 4 mån kvar tills vi träffas. Det är så svårt! Jag förstår inte hur människor faktiskt lyckas ha förhållanden på det viset. Det är ju ännu svårare än att ha sin bästa vän 7-timmar-i-bil-långt-bort.. Man har ingen aning om vad som händer där borta, hur den man älskar mår 24 timmar om dygnet. Okej vi kan prata i telefon så det är ju inte som förr i tiden, men ändå! Man kan inte prata hela dagarna, och nätterna (även om jag skulle vilja det). Det är helt enkelt tufft. Dom som faktiskt alldrig har haft det så tror jag inte kan veta. Det är jobbigare än att vara kär. Att vara kär i någon som inte märker. Inte för att jag är det, men visst har alla faktiskt kännt så någon gång.. Är man det gäller det att ta mod till sig och lätta på trycket och säga som det är. Även om man tycker att det är lättare att hålla tyst. På samma sätt måste vi som har någon långt bort, som vi älskar och saknar, göra det vi kan för att hålla vänskapen eller förhållandet vid liv. Visst är det så?
Jag kämpar, och Elin kämpar, varje dag för att hålla kontakten. Och vi har faktiskt lyckats.. (Och det beror inte på att vi är släkt)

Puss&Kram♥

Förresten, jag är lite efter och har först nu gjort en användare på gratismakeup.se och försöker alltså därför samla ihop poäng till en värdechek på 250kr på Kicks eller Makeupstore.

Vill ni hjälpa mig så gör er egen använare på den här länken:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=150301


Kommentarer
Postat av: Louise

Åh älskar den filmen<3

2008-11-05 @ 09:07:14
URL: http://pippisapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0