En riktigt snöig kväll

hej sötnosar! Usch vad jag hatar playahead.se men också en del andra hemsidor. Visst det är kul att snacka med sin kompisar, ett jättebra sätt ju. Och så slipper man slösa pengar på en massa onödiga sms. Men det finns så jävla många pervon där ute på internet! Usch, fy och blä! Kan dom inte låta små oskyldiga flickor vara ifred liksom?
Men kom ihåg en sak bestäm alldrig träff med någon via internet (om du inte är 110% på vem den här personen är.) Jag menar, visst jag lärde känna några av mina närmsta vänner genom internet, men dom hade jag känt genom msn och telefon i flera månader, dessutom var ju en dom tillsammans med en jättegammal vän! Så jag var minst 150% på sen säkra sidan!

Idag på stan hittade jag en del jättesöta saker! Men jag kan inte hitta dom på butikernas hemsidor..
Men det var iallafall ett par tjockare strumpor med snören på och större bollar längst ut på
Ett pyjamassett med blårutiga byxor och beige/vitt linne.
Åhh vad jag vill ha dom! =) Så himla fina..
Sen åkte vi hem runt 17-tiden och åt. En timma senare var jag påväg till Axlesberg, till Anjelika!
Vi hade det hur mysigt som helst! Var ute och kastade snö på varandra, blötte ner mina fina uggs.. :/, men det var det värt!
Vi köpte en stooor chokladkaka och upp den direkt XD så typiskt mig och Anjelika.
Sen kastade vi snöbollar på fönstren! haha dom blev inte så himla glada! men än sen? det är vinter vafan!

Jag har hittat lite fina saker på http://www.pandorashop.se/
Två klämstoppar (det är komplicerat att förklara vad det är men man sätter dom så att alla smyckena inte ska åka runt på hela armabndet och hamnar vid låset) som är riktigt fina!

Silver med blomma
- En slät stopp med en guldblomma på varje sida. 545kr.. *host*

Click Pink
- Modell med guldinfattade rosa safirer. 500kr ...

Är dom in hur fina som helst?!
Nu gäller det bara att visa det här för mamma, kanske till jul? Hela kalaset kommer ju gå på 1045kr .. shit, för två små smycken.. men men, det är ju något som jag kommer ha hela mitt liv.

Och det här med snön.. Det är ju jättemysigt, men kan man inte skuta upp det en månad bara? jag vill ha snö på julen! Inte i november ..

Jag ska börja trappa ner här, sätta mig framför TV:en.
Puss&Kram sov gott♥

Kommentarer
Postat av: anjelika

hahah, joo dom vi kastade snöbollar på fönstren blev ju jätte glada not .

Jo då, du måste få smyckena ;)

Godnatt <3

2008-11-22 @ 23:22:23
URL: http://www.anjelikas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0