Dramaten: Kasimir och Karoline

Hej=) Ikväll var jag och Louise, tillsammans med min mami, papi, brorsa och en kompis till honom, på Dramaten och såg på genrepet av "Kasimir och Karoline". Det kostade oss 0,00kr! Min pappa är en pärla. Men tyvärr var pjäsen jäkligt långtråkig och jag lyckades skämma ut mig lite grann ett par gånger.. Först är det dödstyst och min mage börjar kurra som fan.. Antagligen trodde nog några att jag satt och fjärta! haha.. Och sen varje gång det var helt tyst så började alltid jag och Louise fnittra, när ingen annan gjorde det. Ni vet väll själva hur svårt det är att hålla sig för skratt när det bara bubblar upp inom en?
Men nu är jag hemma! Och idag snöade det igen!! -2 grader =)

Jo annars då? För tillfället är mitt liv rätt långtråkigt.. Det händer inte så mycket! Inget direkt att skriva om. Fast så är det väll alltid på vintern, det är ju så kallt ute att man knappt kan göra något. Men jag ska försöka hålla jämn uppdatering på bloggen!

Planerna för imorgon: Inga! Det kommer väll bli så att jag går ut på stan med mamma, inget mig emot!

Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0