Vintern är här

hej! Sovit gott? Det har jag absolut gjort! Och så fort jag vaknat kom mamma in i rummet och drog bort gardinerna och gissa vad det första jag såg var? SNÖ!!! Det var snö överallt, hela Stockholm är vitt!
Igår fick jag också min Åsö Änglar-tröja. Alla som blir änglar i skolan får en sån tröja.

Het va? =) hah


Men tyvärr så går en del lärare runt med såna. Pinsamt att ha lika dana kläder på sig som sin lärare...

Nu har jag och mamma kommit överens om att vi ska ta en lång promenad över Götgatsbacken, Gamla Stan, Drottninggatan och sen kommer City! Så mamma får sin promenad och jag får gå i butiker=) Perfekt. Motion och shopping! (om det nu blir nått "shopping" idag)
Måste hoppa in u duschen. Puss&Kram på er!

Kommentarer
Postat av: elin

jag saknar dig så jävla mycket!<333

snygg blogg och as fina bilder<3=)



puss&kram

2008-11-22 @ 16:50:18
URL: http://elizz.webblogg.se/
Postat av: Din mamma

Det var snö överallt, hela Stockholm är vitt!

Haha lilla fjortis , man skriver HELA STOCKHOLM ÄR VIT! Inte vitt ,

2008-11-22 @ 23:08:01
Postat av: Ylva<3

Din mamma: öhm nej ?! och tyvärr men jag e inte fjortis =) man säger hela sthlm är vitt inte hela sthlm e vit :S

2008-11-24 @ 19:18:34
URL: http://yvvlaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0