1:a advent

tjena. Så nu är julen påväg, första advent är ju idag. Och eftersom det är advent, så hade mamma köpt finfina pepparkakor.

Det blev en frukost med pepparkaka, juice och varm choklad!
Sen satt jag ett lååångt tag och bara läste, Gossip G. såklart. Efter det gjorde jag mig klar, och följde med mamma och pappa till min storebrors scoutbasar. (som faktiskt var i min skolas matsal!). Efter en stund av att bara ha gått runt med mamma och pappa och kollat på gammalt porslin och böcker så gick vi därifrån och lämnade thorgny där han stog och sålde en massa krimskrams! Pappa åkte för han skulle göra något med bilen så jag och mamma gick runt i en massa affärer! Vi hamnade altså till slut inne på scorett och jag sprang runt som en liten galning och provade alla möjliga skor. Och efter ett tag var vi bestämda för ett par jättesöta små svarta klackskor. Som också blir bra till kören, då man måste ha svarta skor och dessutom blir ju hållningen bättre med klackar!
 
450kr gick skönheterna på! Defenitivt värt det.
Efter det träffade jag Erica och vi gick till kören. första konserten flöt på som den skulle och mellan konserterna fick vi hamburgare och pommes i församligslokalen. Och andra konserten gick i full fart! Nu är dom fyra konserterna avklarade! Inget mer för min del om advent, men däremot en massa konserter vid lucia och lite vid julafton.
Nu ska jag mysa i soffan en stund. Och f**** det är skola imorgon igen. Ämnesvecka i engelska, visst låter det roligt? =) NOT!
Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0