Ska till Louise

hej! =) Idag är det exakt en vecka ka till min trettonårsdag!

Kvällen hos Stefan var grym! Och gissa vilken smaskig frukost vi fick? VÅFFLOR!
Vi vaknade runt 10.30 och satte på filmen "White chicks", världens bästa film!
Och eftersom våfflorna blev som brunch så körde Stefans pappa oss till söder vid lunchtid.
Där mötte vi upp Louise och Miranda och drog oss ner mot Ringen. Vi tänkte kolla efter något till våra pappor eftersom det är fars dag imorgon! Kom ihåg era pappor!
Men det var bara jag som köpte något. En liten ram som jag ska sätta in mitt och min brorsas skolfoto i, så han kan ha på jobbet. Sen gick vi hem till Louise och bakade kärleksmums! Jag fick med mig en del hem.
Så nu har jag har jag "hårt paket", kakor och farsdag-kort!

Nu är maten klar, sen ska jag dra mig hem till Louise där vi ska ha myskväll hon och jag. Hyra film =)
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0