Söndag 25/5

Hejsan alla! Idag är det Mors dag och jag gick upp för ett tag sen och gjorde fukost på sängen till mamma! Igår köpte jag en röd ros och ett litet gulligt kort som hon fick nyss också, hon blev jätteglad så hon och jag ska senare gå och äta tårta på kanske chokladfabriken :)
I fredags spelade Jag, Sanna och Nora fotboll i typ två timmar!! Lycke var sjuk så hon kunde tyvärr inte komma, men efter typ en och en halvtimma kom Freja också.
Jovanas tjejmiddag var jättekul. Det var Hon såklart, Jag, Sanna, Nora, Jovanas två kusiner en var typ 15år och den andra 4år och en kompis till henne som är 11 år. Jag och sanna hade köpt presenter tillsammans och vi köpte en tuggummimaskin och ett litet halsband med ett hjärta som det stod J på och massa små stenar.
Nu ska jag kolla på film "Systrar i jeans" ja fick den av sanna förra helgen men jag har inte haft tid att kolla på den!
// KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon
Ville bara önska dig en trevlig söndag :)

2008-05-25 @ 09:29:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: SANNA THE ONE!!! :O

mystiskt att det finns en till sanna ^^ glad morsdag alla morsor som läser detta meningsfulla inlägg ;D

2008-05-25 @ 15:49:16
URL: http://www.imilkshake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0