Söndag 11/5

Nu har jag vankat och ätit frukost, jag har suttit i sängen och kollat på Vänner säsong 1. Snart ska jag in och duscha men mamma smet in framför mig så jag får väll vänta ett tag!
Idag hoppas jag på att dra med pappa till sickla eller farstacentrum och shoppa lite! eller så kanske mamma följer med, hon försår det fina med att springa i affärer! Jag har sett en supergullig blå/vit randig liten tröja på Gina tricot. tyvärr vet jag inte om den finns i XS, men vi får se.

Nästa helg kommer bli så otroligt kul,jag kan knappt bärja mig!! Sanna ,min bästis, fyller 13 år på torsdag!! Men på lördag så ska hon ha en "tjejmiddag" med mig, nora, freja & jov (ja tror inte att det ska komma någon mer). Då ska vi sitta i hennes trädgård och äta lassange som hennes mamma ska göra, och som efterrätt någon tårta tror jag! Hoppas det bli fint väder för hon bor vid hammarbyhamnen, hennes trädgård är jätte fin med en massa blommor, träd och buskar! Efteråt ska jag sova över hos henne! :) På söndagen kanske jag följer med till grönan, det blir i sånna fall jag, sanna, freja, nora, jov, thomas, albin och caique, men jag vet inte om jag orkar följa med!
bloggar ikväll igen
// <3

Kommentarer
Postat av: 'SANNA ;D

please följ med :/

2008-05-11 @ 20:12:36
URL: http://www.imilkshake.blogg.se
Postat av: Anonym

jag kanske ska det :)

2008-05-12 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0