Onsdag 28/5

Tjena<3 Hela min skola hade en fotbollsturnering igår och av alla sexor så vann vår klass! är vi bäst eller vad?? men iallafall så hände det inte så mycket idag, efter skolan visade jag sanna hur dom två utbrända lägenheterna såg ut ifrån min gård, sen gick vi till skrapan och sen till ringen. I skrapan köpte sanna ett praply, hah, men det var fint! Och i ringen köpte hon födelsedagspresenter till hennes kusin. Sen vid typ kvart i fyra så åkte jag till min mammas jobb (vid Östermalmstorg) och där mötte hon mig och sen gick vi till lite affärer, jag fick två par jättesnygga shorts. Ett par vita och ett par grå-blå. Dom vita ska jag ha på avslutningen. Sen fick jag en rosa G-star tröja som var på rean, förut kostade sen 399kr och nu 149kr! Men nu ska jag plugga, har franskaprov imorgon och jag kan inte ett skit!
// Hare bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0