Måndag 19/5

Tjaba!! Den här helgen blev jätte lyckad!! :) Sanna tjejmiddag var super duper och sen på kvällen när jag sov över var det jättekul också! Igår var jag med pappa inne i city och gick omkring lite. Idag träffade jag min blivande klass och mentor på Åsö som jag ska börja på till hösten. Det var spännande och läskigt men jag längtar sjukt mycket! Imorgon ska jag och mamma shoppa, shoppa, shoppa i city. Jag såg en asfin DKNY-tröja för 499kr på Åhléns som jag kanske ska få till avslutningen!!! Nu ska jag sova min mamma börjar bli riktigt sur.. bloggar imorron, förlåt att jag har varit så dålig på att blogga men jag har haft så mycket på g.
// Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0