Måndag 12/5

Idag har varit den sämsta dagen i mitt liv... De har varit hur jävla mycket bråk som helst. På något sätt (jag vet inte varför?!) så har freja och min bästis sanna blivit piss arga på mig fast jag inte ens har gjort dom något, nu har jag inga kompisar i klassen... Jag vill liksom bara lägga mig ner och alldrig vakna igen, ett liv utan nora, sanna och freja pallar jag inte... förlåt för det jag tydligen har gjort älsklingar.


Utom det så hade jag utvecklingssamtal idag, suck. Men det gick bra, hade typ bäst på allt ! efter det så gick jag, mamma och pappa hem. jag och pappa gick och köpe bullar :) Men vi hann inte äta upp dom för då kom mamma in och sa att vi snart skulle äta.

//PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0