Fredag 23/5

HEEEEJ! Nu är det bara 10 lååånga skoldagar kvar!!! Imorrgon är det en slags tjejmiddag hos Jovana (Jov) från 14.00-18.00 ska bli as kul!! Idag var jag med Sanna först och köpte presenter till Jov och sen gick vi till McDonald's och åt glass. När vi satt utanför så kom Cornelia och hennes kompis Ksenija (stavning?) dit och hade köpt en Cheesburgare som dom inte ville ha, haha, så vi fick den. Sen mötte vi upp Caique och vi va inne på BR ett tag och hade en tävling om vem som kunde rocka rockring längst! haha. Sen va vi hemma hos honom ett tag och ute lite sen gick jag och sanna hem och nu väntar jag på att mamma ska komma hem för vi skulle hitta på något!

Igår var det Katarina Södra Dagen i skolan. Vi behövde vara där från 17.00-19.00 för att sälja korv ett tag var! jag ringde Cornelia (Colle) komma så det gjorde hon. Sen gick hon och jag runt där och hade kul! 
 
Senare ikväll ska jag, Sanna, Nora och Noras storasyster Lycke spela fotboll XD Lycke ska typ lära oss för vi suger och på tisdag är det fotbollsturnering så vi måste lära oss... Säg lycka till!
// P & K <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0