Fredag 16/5

Idag har jag varit med sanna! En av hennes födelsedagspresenter var ett bankkort, så vi mötte hennes mamma och nu får hon det om 5 dagar!! :) Hon fick också Guitarr Hero så sen gick vi till henne och körde det! :) Imorgon blir det "tjejkalas" från 14-17 fast jag ska komma dit vid 12 för att hjälpa till med förberdelserna! Sen efter det ska jag sova hos henne. Vi ska typ kolla på Vänner väldigt mycket på kvällen, och köra Guitarr Hero. Nu sitter jag bredvid min storebrorsa och kollar på Kill Bill på TV och äter M&M's och mintchips.

Igår var jättelyckat! Jag gick hem vid 11 tiden för jag mådde inte bra, hade skitont i huvudet och mådde illa...
Men vid 14.30 (när skolan slutade) kom Sanna, Nora, Freja & Jov hem till mig. Jag mådde bättre då så jag hade dukat och fixat. Kvällen innan och på morgonen hade jag bakat en tårta! det var en sockerkaka med grädde, hallon och olika sorters strössel på:) Och två ljus, ett ljus ver en 1 och den andra en 3 ! Den var faktiskt god. Senare på kvällen blev jag medbjuden av sanna till att äta på Pizza Hut. Hennes mamma, lillasyster, pappa & faster var med. Det var jättejättegott. Vi åt trerättersmiddag. mums!! Ska logga in på pa, äta lite mer godis och sen göra  mig iording för sängen.
//GOD NATT <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

trevlig helg :)

2008-05-16 @ 23:02:26
URL: http://josseramsvik.blogg.se
Postat av: Lisa

Har du sett Forrest Gump eller The Notebook? :)

2008-05-16 @ 23:17:03
URL: http://lisalisalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0