Torsdag 5/6

hej! Sorry att ja inte har bloggat, jag suger på det jag vet!! men det har inte hänt mycket förutom att jag har blivit kompis med min älskade tami igen!! (vi har bråkat i ouff, typ ett år eller något!) Och nu är det bara en dag kvar i skolan!! Igår gick jag, min lärare max och några till och köpte MASSA godis m.m och sen kollade vi på film! Vi köpte en back med läsk, 6 chips/ostbågar påsar och fyra kilo godis. Det kostade 500kr från klasskassan! hehe! Och idag hade vi sexornas avslutningslunch. I vanliga fall brukar femmorna severa alla sexor men det blev inte så. Men maten var jättegod i alla fall. Stekt potatis och kyckling , och chokladkaka med vanlijglass till efterrätt! mums! Nu sitter jag i bilen med min bärbara dator och har bara 44 min kvar!!! :( jag är påväg till mitt landställe i balltorp och vi kommer vara framme vid 21 ungefär.. och på vägen så köpte min pappa och brorsa en enhjuling för 400kr (helt ny) som vi ska lära oss cykla på! Förhoppningsvis så kommer jag träffa men kusin (bästis) i helgen!! aja vi hörs
//PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0