Torsdag 26/6

hejsan! Dagen igår blev jättelyckad. Bikinin var perfekt och vi hade hur kul som helst på badet. Men tyvärr kommer jag inte få träffa min kusin innan söndag... Men då ska kanske jag ska sova hos henne, och det blir ju kul! idag har jag verkligen inget, inget, inget att göra. Min brorsa är tråkig, min enda kompis som jag kan cykla till är Linn som är bortrest på semester någonstans... Och mamma kommer väll vilja att vi hjälper till ute i trädgården. Jag saknar verkligen Stockholm och alla mina kompisar, det finns ju alltid något att göra där eller någon att träffa... Men konstigt nog är tydligen alla bortresta för ingen är inne på internet längre. Men idag får jag väll läsa, spela TheSims2, snacka med min kusse eller nått. Den här dagen kommer gå lååångsamt känner jag. Okej nu ska jag sluta deppa och hitta på något att göra, vi hörs senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0