Tisdag 11/6

Hej sötisar!

Förlåt att jag inte har bloggat men jag har haft mycket på gång! När jag sov hos min kusin så hade vi iallafall jättekul. Vi cyklade och badade, jag puttade ner hennes brorsa (min andra kusin) Erik när han precis hade torkat och satt på bryggan, gissa om han blev skitarg.. hehe. Senare på kvällen var hennes föräldrar ute så vi tre var ensama. Vi kollade på en skitläskig och bra film och senare klädde jag och elin ut erik till tjej, jag ska lägga ut bilder imorgon! Han såg så jävla gay ut, haha.

I måndags var jag, Sanna, Nora, Caique, Thomas, Thomas strorebror David, Vilhelm, Axel, min lärare Max och min idrottslärare Pia på Gröna Lund. Vi hade faktiskt ganska kul, och Caique vann en sånn där stor basketboll som jag fick! Är det inte gulligt? :)

Och Igår var det skolavslutning, skönt!! Fast jag kommer sakna mina klasskompisar och min lärare men livet går vidare! Jag ska ju börja i Åsö klass 7B till hösten och jag ser fram emot det!

Och idag var jag och Sanna hos hennes faster Gunnel. Gunnel bjöd oss på lunch på en fiskrestaurang och sen handlade vi mat. Efter det åkte vi hem till henne och hjälpte till och städade i hennes lådor i köket och hämtade blommor i en blommaffär åt henne. Så vi fick lön, 50kr i timmen och vi höll på i 3 timmar, alltså fick vi 150kr var, inte illa va? Så imorgon ska hon ha en släktträff för att hon fyller år imorgon. GRATTIS! Jag och sanna ska hjälpa henne att servera imorgon kväll och förbereda och duka innan och då får vi lön också! Men nu ska jag gå och göra mig i ordning, jag har en lång dag framför mig som är full av arbete.. Jippie!! Det ska bli jätte kul! :)
//PussPuss Godnatt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0