Söndag 15/6

heej! idag ska jag fortsätta att vila eftersom jag ju inte vill vara förkyld! Igår blev det inget av med Ringen men kanske idag, fast först och främst måste jag packa inför hela sommaren... suck!! Imorgon drar jag från Stockholm!! Jag vet tyvärr inte om jag kommer kunna blogga på den här veckan som kommer för jag får se om jag tar med datorn till Sanna. Annars sammanfattar jag veckan när jag kommer hem! Efter Lyrön ska jag direkt till mitt landställe som ligger i Dalsland, kul va? ... Det är ju dött där och det finns bara tre kompisar som jag kan vara med där!! Fast vi kommer nog någon gång i sommar åka till Liseberg och det blir ju kul! Nu kan jag inte skriva mer för mamma har gjort i ordning varm choklad med grädde, mums!

# Dagens Höjdpunkt- Jag kanske får gå i affärer!
# Dagens bottennapp-måste packa, packa, packa...
# Dagens fråga-kommer jag hinna gå ut??
# Dagens undring-kommer jag få ont i huvudet idag igen?
# Dagens sköna-det är soligt ute:)
# Dagens jobbiga-jag är förkyld..
# Dagens plagg-blir nog en tunika!
# Dagens frisyr-uppsatt
# Dagens låt-Girls just wanna have fun
# Dagens bloggare-cornelia (corney.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: från 6B

thomas tyckte ju Dalsland verkade roligt, fråga om han vill följa med! Dela säng är fint.

2008-06-16 @ 23:59:08
Postat av: ??

Vaa? ursäkta? haha:P

2008-06-28 @ 09:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0