Lördag 7/6

Hej igen alla! Igår hände inte mycket, min moster och hennes man har också kommit hit till Dalsland nu och dom vuxna jobbar för fullt i trädgården och med huset! Jag och min brorsa slappar mest! hah. Idag efter lunch så ska min pappa köra mig till min kusin(bästis, syster, själsfrände) och där ska jag sova över, det ska bli otroligt extremt kul!! Hon har kanin, katt, hennes två syskon erik och Jonas, studdsmatta, bubbelpool, hängmatta, massa cyklar, gungor alltså nästa allt som ni hör! Och självklart så kommer vi antgligen kolla på någon American Pie film, det gör vi alltid när jag sover hos henne och så ligger vi och asgarvar när något ackäligt händer, så gissa om vi skrattar mycket! I alla fall så ska jag ut nu och öva på att cykla på min enhjuling, jag börjar bli bra så jag håller bara pappa i en hand nu. Låter fånigt men det är verkligen skit svårt. Aja, jag tror inte jag kommer hinna blogga mer under helgen men jag gör nog det på måndag! Och på måndag blir det grönan med min lärare max, idrottslärare Pia, Nora, Caique, Vilhelm och Thomas! // TREVLIG HELG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0