Lördag 28/6

Hejsan! Idag händer inget heller, fast solen skiner så jag har passat på att sola lite iallafall! Längtar verkligen tills imorgon när Elin kommer.

Nu tänkte jag passa på att tipsa vilka märken, produkter m.m som jag tycker är av bra kvalitet!
Jag gillar märket Kanebo, deras sortiment är verkligen något jag fallit för. Jag har tyvärr bara en concealer och en vattenfast marcara, men min mamma har läppstift, läppennor, tvål m.m som hon också tycker fungerar väldigt bra!
(Produkterna är också snygga och stilrena på utsidan!)

Sen är det Laura Mercier, jättesöta färger på läppstiften! Jag har ett mellanrosa som jag älskar!

Något jag också älskar är min underbara Diesel Parfym!  Ni som har den vet vad jag pratar om!
(Den har ju också ett fint litet stickat hölje)

Alla känner väll till The Body Shop's produkter, allt doftar underbart! Jag gillar speciellt deras Body Butter och Lip Butter! Dom hör ihop med en smaskig serie, nästan alla slags "fruktdofter" finns. Jag har en "passion fruit lip butter" och en "papaya body butter"
 
Nu har ni fått veta lite om vad jag tycker om att använda. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

'Jag vet inte det kan ju vara kul att bara vara den enda med den designen, men jag kan ha det i bakhuvudet, om inget annat kan du få den när jag byter :).

2008-06-28 @ 14:45:14
URL: http://tjuupa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0