Lördag 14/6

Idag regnar det, jättekul.. Jag är förkyld och min hals dödar mig. Igår kväll var det skit skumt, jag fick en massa utslag i ansiktet, speciellt runt ögonen. Först trodde mina föräldrar att det var soleksem men sen kom vi på att jag nog är allergisk mot jordgubbar för det var utslag på benen också... och jag som älskar jordgubar:( Aja sånnt är livet! Idag ska jag bara vila mig och gå med mamma till ringen men inget annat speciellt, på måndag åker jag ju till Lyrön med sanna, det är hennes landställe utanför Göteborg ungefär. Jag kommer inte på något mer att skriva så jag hoppar nog in i duschen nu!


Kommentarer
Postat av: Sanna x)

vaaa???!!!! :O Du får inte vara allergisk mot jordgubbar :'( my heart goes broken, NU HAR JAG INGEN KOMPIS ATT ÄTA JORDGUBBAR MED! :p :/ <33

2008-06-15 @ 16:27:56
Postat av: Ylva

Haha, :P men jag är ju inte säker på att jag är det!

2008-06-28 @ 10:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0