Gästinlägg 29/6

Tjo allihopa!
Hej det är jag, Thorgny (Ylvas Storebror) som skall göra ett litet "gästinlägg" här på ylvas blogg...
ja... vad ska jag skriva? allt jag kan säga är att ylva är galet bestämd av sig! haha, nu tex så måste jag skriva hur gullig och bra lillasyster hon är... men det är hon ju, så det kan jag inte ljuga om!
söt som en lakitsstång som jag brukar säga... men det finns en sak som oroar mig litegrann... det är så att det finns en eller tillochmed två pojkar som är lite "förälskade" i ylva! hjälp! det är inte alls bra... det skulle ju vara lite jobbigt om hon blev med barn eller nått, hon är ju bara 12 år (eller?) haha, fan jag vet ju inte ens hur gammaö min lillasyster är! det är ju inte så bra...

om ni ej är snälla mot ylva så kommer jag inte med några julklappar tiller! (jag menar ju inte att hota er eller nått) men det visste ni inte, att det är jag som har varit jultomte hoss er i alla år! utan att ni har vetat att det var jag, pluss att ni ej inte viste vem som var jultomte, höhö (som jag brukar skratta på julaftonskvällen) det vet ni väl!

godjulpåer! det har varit kul ATT skriva i en blogg (jag är ganska van ska ni veta) jag har själv flera bloggar där jag kritiserar olika leksaker som inte e bra för barn! tex jojjon! det är en skit sak!  bara så ni vet så heter min blogg: tomtebloggen.nu  PS: man kan få små presenter om man blir medlem! jippi >_<

ja, nu blev det lite långrandigt det här... det ber jag om ursäkt för!

godnatt och sov gott mina vänner! puss på er<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Elin

haha...!!:)

2008-08-06 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0