Fredag 13/6

Heej! Idag har jag först varit med Sanna i Sickla Köpcenter och jag köpte ett par badshorts, thada!

                                                                   
                                                                                    
Jag hade exakt lika dana förrut men smart som jag är så tappade jag bort dom någon gång i vintras så nu köpta nya!
Och efter det så åkte vi tillbaka till söder igen och mötte upp Nora vid medis för vi skulle på på bio, den började kl.16.00 så vi träffades 15.45! Och vi såg filmen "What Happens In Vegas" Den var jättebra!


                                                                    
//TREVLIG KVÄLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0