Tisdag 29/7

Shuuue, jag har varit hos elin dom senaste 2 dygnen och därför inte kunnat blogga. Jag och Elin har badat, mycket! Både tillsammans med J-H (Johanna-Louise) och ensamma. Hela dagen igår var vi med J-H, vi var hemma hos henne, cyklade och köpte pizza, snackade på hennes rum, och helt plötsligt hade vi värsta sockerkicken och blev asflummiga. haha. I måndags när jag var hos Elin kom thogges kompis Oscar hit till Balltorp och ska stanna till fredag. Kul för Thogge men det blir ganska dött här för mig. Jag har nyss insett att det vara är ca 3 veckor kvar av sommarlovet. Sen ska jag ju börja sjuan och gå till en helt  ny klass. Jag börjar bli sjukt nervös men ändå ser jag fram emot det. Jag kan väll bara vänta och se hur det går!
Jag har förresten blivit ganska så brun den senaste veckan. Men så har jag ju också varit hela dagarna utomhus eller på stranden. just det, idag när jag och elin var på stranden så var det en otroigt jobbig kille i vår ålder som glodde hur länge som helst på oss. Och när vi var i vattnet så vände han sig om exakt hela tiden och kollade på oss. Gissa om vi blev irriterade på honom..
Jag kan tyvärr inte skriva mer, jag måste gå och äta. Vi ses<3

Kommentarer
Postat av: Elin

jaa han var skit jobbig!!...kommer du ihåg när han var påväg till sin bil??när han kollade på oss typ när han inte visste att vi var där och sen kollade han igen med stora ögon?..

2008-08-06 @ 21:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0