Tisdag 1/7

Hej! Som ni såg skrev min brorsa i bloggen för ett par dagar sen. Lite flummigt inlägg jag vet men han ville så gärna publicera det så... Idag har jag haft tandvärk, jag har redan tappat den tanden så det är lite skumt... Förutom det har jag vilat, jag vill inte må dåligt imorgon.  Jag och Elin tänkte gå på "Sex and the city" den sägs ju vara bra! Efter kvällsbion ska vi åka och fika eller något i en jättefin park som heter Skräcklan. På torsdag eller fredag blir det överby som är ett shoppingcenter. Jag älskar det stället för typ alla affärer man gillar finns där inkl. BR, skojja. Men det blir ju kul. Förresten så har jag bestämt att låta mitt hår växa ut. Jag hoppas jag kommer passa i lite längre hår. Nu ska jag hjälpa mamma att olja in trädgårdsmöblerna... ses senare! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0