Söndag 27/7

heeej! Förlåt för dålig uppdatering men eftersom vädret var helt fantastiskt som senaste dagarna så har jag i stort sett bott i sjön! I Fredags kväll cyklade jag, mamma och Thorgny en mil till Sikhall och kvällsbadade. I närheten så var det en årlig hästuppvisning som vi brukar gå på. Det är människor som bor här som rider som kommer och visar upp sina hästar och så träffade jag en massa släktingar jag inte ens viste att jag hade. Det var typ mamma kusin och hennes son eller nått! Jag har svårt att komma ihåg alla för jag har säkert hundra eller fler släktingar här ute, hehe! Men iallafall så var det ju en mil hem också och det var på kvällen så jag var verkligen död efter...

Och igår kväll var den bästa kvällen på jävligt länge! Min kusin Erik (Elin brorsa) fyllde 14 så det var "släktkalas". Alla mina älskade småkusiner och kusinbarn på mammas sida var där. Efter ett tag var jag, Elin, Thogge och Erik så badsugna att vi stack iväg en timme och badade. Vi hade otroligt kul! Enda niten den kvällen var väll att vi råkade paja studsmattan... Vi skulle flytta den till skuggan på eftermiddagen men så hade ett järnrör i själva ställningen åkt snett så när vi hoppade upp och började studdsa blev det ett rätt stort hål mitt i mattan. Deras föräldrar karin och benny blev såhär "Det var väll onödigt att ni hade sönder en studdsmatta för 1500kr!" men Erik och Elin sa bara men det var ju inte meningen att vi skulle sabba den.. men men.

Idag ska jag, Thorgny, Mamma, min moster Harriet och hennes man Gunnar åka och bada i Sikhall tillsammans med Karin, Benny, Elin och Erik. Vi ska åka om två timmar men innan det ska vi äta, jag ska duscha och tvätta håret, packa ner allt och ringa Elin! Jag ska kanske sova hos henne inatt=)
Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0