Söndag 13/7

helluu:) Jag har inte haft något för mig alls idag, jag sov bort mycket av dagen och när jag och brorsan vaknat bakade pappa muffins som frukost till oss, han är underbar min lilla pappa! Efter det kollade jag på dom sista avsnitten i Vänner. Jag satt och grinade som en liten unge nästan hela sista avsnittet... Och nu är det kväll och jag har inte riktigt kommit över hela den här Vänner-grejjen än, men det släpper nog snart. Jag längtar tills imorgon då jag och brorsan ska till ett badhus och efter det äta inne i Vännersborg och kolla i affärer! Låter bra för mig. Idag har jag också köpt ett nytt spel till min iPod. Jag hade hört om det och ville prova och fick då köpa ett för pappa. Och nu får jag och min brorsa välja ett till och vi ska göra det nu, Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0