Onsdag 2/7

Tjena tjena! Inget av det jag skrev i förra inlägget stämmer längre, nu är planerna så att jag, brorsan och mamma ska till Överby imorgon vid ca 11 tiden. Efter ett par timmars shopping! (yey!!) så ska vi och hälsa på en vän till familjen, Märta och hennes man och fikar ca 1 timme efter det drar vi och hämtar Elin och sen in till stan där bion ligger! Så jag och Elin ska gå på 18.00 bion! Efter det kanske vi åker till Skräcklan, jag vet faktiskt inte än... Men iallafall så hör ni säkert att jag kommer ha en toppendag imorgon, och det här blir ett välldigt kort inlägg eftersom min mamma tjatat ihjäl mig att jag ska borsta tänderna nu, bla bla bla... men god natt! skriver imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0