Måndag 14/7

Hejsan! Idag var det rättså kul, tyvärr upptäckte jag och brorsan att vi tröttnat på badet och därför hade vi inte mycket att göra så vi satt och slappade i bubbelpoolen och simmade sträckor. När vi var klara och ombytta kom pappa och hämtade oss och så åkte vi och åt på en pizza restaurang. Efter det gick vi och tittade i affärer, jag, thogge och pappa köpte en kökshandduk från märket Ekelund i namnsdags-present till mamma när hon kommer hem. Den kostade 119kr, dyrt för en liten handduk men absolut värt pengarna när man får se mamma min, hon älskar Ekelund. Vi köpte också två "stolsgungor" i tyg som vi hängde i vår ek bredvid varandra, så nu kan jag och Elin sitta där med ett glas läsk och snacka:) Och imorgon åker Thorgny tillbaka till Stockholm och jag hoppas att jag kan övertala pappa att vi ska åka och hämta Elin när vi lämnat brordern! haha. Just det, vi var på en stor utförsäljning av filmer så jag köpte dom bästa jag hittade, Tonnårsliv, Our lips are sealed och Grease. Nu ska jag kolla på tv
Kramar!

Kommentarer
Postat av: sanna x)

ylva , jag har raderat min blogg :P så du vet! xD

å hade inte du redan our lips are sealed ?? :S <3

2008-07-15 @ 10:35:03
Postat av: Anonym

Neej varför? ska du göra en ny? <33

Joo men jag tappade bort den så jag köpte en ny, puss<3

2008-07-19 @ 10:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0