Lördag 5/7

Hello! Sorry att jag inte skrev igår men jag var inte på humör... När vi var nere på stranden började det bra men sen slutade det med att min iPod åkte i vattnet och jag vet inte än om den dog eller inte, det ska kolla imorgon. Idag var jag i Överby igen, kan man få nog av shopping?? Egentligen åkte vi dit för att byta thogges hörlurar som var trasiga men det var bra för mig, jag fick en citrongul cardigan från GinaTricot och så köpte jag ett halsband i form av en vit jordgubbe med små stenar i hängande från en guldkedja och ett par matchande örhängen! Jag är väldigt nöjd med dagens inköp! Däremot hittade jag en blå-vit randig jättesöt topp på MQ men vi var tvungna att åka så vi hann inte bestämma om vi skulle köpa den eller inte... men jag tänkte fråga om jag kan få den av pappa:) Efter Överby åkte vi in till Vänersborg och hämtade pappa!! (han har varit i hemma i Stockholm och jobbat i 2 veckor) Imorgon åker mamma hem och jobbar i 2 veckor, kommer verkligen sakna henne! Nu ska jag prata med min kära far och snart äta efterrätt. Ha det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0