Lördag 19/7

God morgon! Jag vaknade för knappt två timmar sen och nu har jag jättetråkigt. Jag ska ringa Linn om en stund och kolla om hon vill träffas, förutom det så måste jag städa idag, mycket. Mamma och thogge kommer hem imorgon och mamma vill inte ha det stökigt, då blir hon arg... haha. Jag har ju haft välldigt mycket tid att fundera på saker den senaste tiden och kommit fram till att jag kanske ska ta ett hål till i mitt öra. Men däremot kan jag inte bestämma i vilket öra.. vad tycker ni? Och så ska spara länre hår och kanske klippa snedlugg. Jag vet faktiskt inte vad mina föräldrar tycker om det och att ta hål men det är väll ändå jag som ska gå runt med mitt utseende varje dag? Jag ska gå och klä på mig och borsta tänderna innan jag ringer linn!
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0