Fredag 4/7

Hej, igår blev det verkligen en lyckad shopping, jag köpte en länk till mitt armband för 73kr (det var rea) och så köpte jag en "smyckes hängare" i form av en kvinnokropp i en vit pärldräkt. Den kostade runt 160kr jag vet inte riktigt! hah. Min brorsa köpte en iPod Classic svart 80, ett par hörlurar, ett ipod fodral och ett par mörkblå Puma badbyxor! Mamma köpte bara ett paket servetter och en jättegod tvål. Som ni hörde hann jag ju inte köpa så mycket men det är för att halva tiden gick åt till att hitta den iPoden thorgny ville ha, sen skulle vi äta lunch och efter det fick jag shoppa... Nu ska jag äta frukost och om en halvtimma ska vi träffa n vän till familjen och åka till stranden med henne! ska bli jättemysigt:) Nu måste jag verkligen skynda mig, ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0