Fredag 18/7

Hej hej! Jag har inte kunnat skriva i bloggen pågrund av att jag har sovit hos kompisar och haft komipsar här dom senaste 3 dygnen. I Tisdags efteer vi lämnat Thorgny på bussen strosade pappa och jag runt i stan lite och och sen till Elin där jag stannade och sov över. Johanna-Louise sov hos Elin den natten också och på kvällen, 17-19, hade dom cheer leadeing träning som jag följde med och tittade på. Dagen efter det, på Onsdagen, kom pappa och hämtade oss 3 mitt på dagen och så åkte vi till Balltorp. På kvällen åt vi massa godis och kollade på "Switching goals", en film där Mary-Kate och Ashley Olsen år små. Vi sov uppe på vinden och mitt i natten, vid 12.30, när vi låg och snackade hade pappa satt ett gammalt huvud från en "mun-mot-mun-metoden-docka" på et pinne och smugit upp till oss. Sen sträckte han upp huvudet över ett räcke och skiit vad vi skrek! (jag var hes dagen efter, hah!) Efter det ville vi såklart inte sova däruppe så vi tog våra täcken och gick ner och sa oss i en dubbelsäng. Den natten sov vi inte kan jag säga. På torsdagen åkte vi vid luchtid till Älvhögsborg som är ett utebad med hopptorn i Trollhättan. Jag som är sjukt höjdrädd hoppade bara från trean, men J-L och Elin hoppade från feman och sjuan, fett imponerad jag blev! I alla fall så åkte vi efter badet till McDonald's och åt luch. Sen gick vi ett tag i affärer men köpte inget och åkte sen och lämnade Johanna-Louise. Efter det åkte jag, elin och pappa till några släktingar och åt kvällsmat och stannade ett par timmar. När vi kom hem kollade vi på Grease och åt det sista av godiset från kvällen innan. Och idag regnade det så jag och elin gjorde inte mycket, vi spelade kort, snackade och tog det lugnt. Och precis efter lunch kom benny, elins pappa och hämtade hem henne. Jag och pappa åkte och handlade och nu sitter vi och latar oss vi datorn och TV:en. I kväll ska jag lägga mig tidigt eftersom jag fortfarande är trött av förlite sömn efter "spöknatten".
Love Ylva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0