Inga planer

God morgon! Eller morgon och morgon.. men men idag när jag vaknade 11.30, jag sover ju bort hela dagarna nu för tiden! Men i varje fall så stod min brorsa och pratade i telefon i hallen när jag vaknade. Han pratade med en vakt som tydligen hade hittat mammas mobil på Karlbergsslott. Så vakten ringde hem hit, eftersom "hem" finns i telefonboken. Och varken mamma eller pappa var hemma då eftersom dom var ute och promenerade vid, just Karlbergsslott. Men mamma kom hem och var som galen, och blev ännu galnare när vi sa att en vakt hade hittat hennes mobil. Så hon blev på något konstigt sätt både lättad och orolig. Så hon satte på sig skorna igen och sprang iväg mot bussen. Så det problemet är löst nu! Jag har inte direkt några planer för idag, det blir nog en slapp dag (som vanligt) kanske träffar någon kompis eller tar en promenad in till stan med mami. Fast vad jag ska göra nu är att hoppa in i duschen.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0