Trött

Hej! Herregud vad trött jag är! Jag har stått eller gått i stort sett hela dagen... Fast konserterna gick helt okej! Ska bli så skönt att sova senare. Men innan det måste jag plugga. En massa prov på måndag; Franska, Svenska, Matte. Suck. Så då ska jag unna mig (okej som varje helg då men..) en dag på stan med mami! Jag tror däremot inte att det blir något shopping, jo kanske lite julklappar, men det lär väll mest bli så att jag hittar 10000 saker jag vill köpa och mamma säger: "Du får väll skriva det på önskelistan så får vi se vad tomten kommer med!" Jag menar WHAT? Hon säger samma sak varje år, och okej det kanske ligger något i det för annars finns det väll inget kvar att köpa när julen verkligen är här! Och efter det tror jag att jag drar och träffar Anjelika & Princess. Vi hörs imorgon igen, Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Agnes

svenskan e tills på onsdag ;P

2008-12-13 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0