Sovmorgon

god morgon=) Jag vaknade jättetidigt idag, vid sju... Jag är fortfarande riktigt trött men har inte kunnat somna om på hela morgonen! Men det är så skönt med sovmorgon. Då hinner jag oftast göra allt som ska göras men så kommer det inte bli idag. Jag börjar om exakt 30 min och har inte gjort mig klar än. Jo håret är redan fixat men allt annat. Usch, jag hatar verkligen när jag står och bara kollar in i garderoben men ser absolut inget att t på mig. Dessutom måste jag packa ner idrottskläderna. Heh, jag är nog en av dom sämsta eleverna min idrottslärare har haft. Och hon har också min storebror som är till och med latare än vad jag är. Jag tror inte att hon gillar syskonen Arwidson. ;P Men jag orkar inte bry mig så mycket om det, inte nu i sjuan i alla fall! Nej tiden rinner iväg och jag känner inte för att komma försent nu den sista veckan. Vi hörs ikväll efter jag varit i stan med Caique och Eleni!
Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0