Sista kvällen

Jag kom precis på en sak, att det här är sista kvällen alla går och lägger sig 2008. Imorgon kommer man ju inte gå och lägga sig fören det är 2009 eller hur? Jag har haft ångest dom senaste dagarna bara för nyår. Jag gillar ju 2008?!
Men men .. vad kan man göra åt det?

Jag skulle ju egentligen gå på fest hos Eleni imorgon, men jag har inte fått veta något om det så det blir inget. Istället ska jag först äta middag med familjen och sen träffa Caique. Vi kommer nog gå till Slussen och kolla på fyvärkerierna!
Vet ni vad, det ska bli ner mot -10 imorgon kväll/natt. Så gå inte ut för tidigt så ni får stå ute i vintervädret och frysa.


Det här ska föreställa mig, med träningskläder och boxningshandskar. Så söt=)
Gör dig själv här.

Puss & Kram / Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0