Shoppa, plugga, bio

god morgon! Idag blir det, som jag skrev förut, "shopping" med mamma. Sen måste jag hem och plugga och efter det bio med Angelika. Mysigt, en avslutning på helgen med bio blir perfekt. Fast vi har inte bestämt film än, men något bra finns det säkert.


Tänk det är tredje advent idag! Herrgud vad fort december har gått. Bara 10 dagar kvar till julafton =)
Och jag har inte skrivit klart min önskelista än.. det som står där är:

Stoppers till Pandora
Webbkamera
Väska från Monki
Svarta jeans från Cheep Monday
osv. ..

Det är ungefär vad som står på önskelistan ..
Nu måste jag kolla vilka filmer som går och sen göra mig klar för att gå ut!
Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0