Rubrik ?

Bonjour! Som ni ser på rubriken så är mitt huvud slut på rubriker! Jag försökte till och med få Agnes på msn att komma på något men hon sa inget bra heller, hah =) It's hard sometimes!

Idag i varje fall så ringde Stefan mig och sa att franskan var intälld så det var håltimme. Och som vanligt var jag försenad så jag var fortfarande hemma när hon ringde. Så då gick jag och la mig i sängen igen! Så himla skönt.
Sen var skoldagen riktigt tråkig.. Och på dom två sista lektionerna då vi hade engelska&svenska så hade någon stoppat in en pennudd i låset så vår lärar blev riktigt sur.. Oups! Så efter skolan gick jag hem, och vid halv 5 gick jag till kören. Och nu sitter jag här hemma, proppmätt och superglad! Mätt är jag för att jag nyss åt och glad är jag för att, det är min hemlighet... Och imorgon är en bra dag till, 4 lektioner, IS-pass, SO, Musik och till sist idrott. Lätt som en plätt!
Och efter det ska Agnes följa med hem till mig. Hon har otroligt lockigt och fluffigt hår (hur fint som helst! I love it =)) så jag ska få platta det! Och sen ska vi bara fika här och ta det lugnt. Men jag tänkte ta och prata med mina kära vänner nu, ha det bra

Längtar inte ni till julen lika mycket som jag?


Kommentarer
Postat av: agnes

haha ja de kmr bli jätte kul imorgon o platta mitt hår, blir säkert skitfint ;):D och hmmm jag undrar verkligen vem som stoppade in pennudden i låstet =D

ses imorron O:]<3<33<33<33<3

PS. bara 16 dar till jul XD

2008-12-08 @ 20:29:20
Postat av: Louise

men vem var så smart att komma på något så smart som att stoppa en pennudd i ett lås? Måste värkligen va en väldigt VÄLDIGT smart människa. ;)<3

2008-12-08 @ 22:02:05
URL: http://pippisapa.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Varje dag pågår en "dagens kluring" hos mig! Kika in du med och ha chansen att vinna superhäftiga julklappar! Både till dig, din familj och dina vänner.



Kramar

2008-12-09 @ 14:35:12
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rubriker kan fan vara svår att komma på ibland :P

2008-12-09 @ 14:41:30
URL: http://miisseast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0