Pregnant Man

Hejsan. Usch ikväll går programet "Pregnant Man". Där är det en man som är gravid. Jag tycker det är skitäckligt men ska kolla i alla fall =) haha..

Sick, huh?

Igår var jag ju och shoppade med Caique, Eleni och Thomas. Det var bara Caiq som köpte något, men vi var ju ute för att hjälpa honom! Det blev ett par ljusblå jeans, en randig t-shirt, en silverkedja och ett par "bling-bling" örhängen eftersom han har hål i ena örat! Och dessutom så snaggade han sig på kvällen. Så eleni skickade ett mms till mig idag med bilder. herregud vad snyggt det blev! Vi var också och kollade på NK's julskyltning. Inte så jättebra i år tycker jag..

Och nu är det nästan jullov. Imorgon är ingen riktigt dag för mig, vi ska städa skåp och sånt efter lunch så vi får väll gå runt 14 tiden! Och fredag blir bara fika i klassrummet, god jul, hejdå! Så skönt, alla prov avklarade nu. Och så köpte jag dom sista julklapparna i eftermiddag med Miranda, Louise och Stephanie! En enda jäkla julklapp kvar och sen är det klart =) Fast egentligen älskar jag att köpa julklappar och att ge bort dom! Det är nästan bättre än att få julklappar. Att bara se minerna på mina kompisars ansikten när dom öppnar slår allt.
Visst är det någon annan som tycker så? Eller är jag konstig XD
Tänkte gå och äta lite Ben&Jerry's Bohemian Raspberry.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0