Plugga ..?

tjena alla! Jag måste egentligen plugga men jag har verkligen ingen lust! Okej sen när har man någonsin lust att plugga men det måste ju ändå göras hur tråkigt det än är. Så är det all the time för mig, jag gör allt möjligt -utom att plugga! Alltid är det något som känns viktigare för stunden, fast man vet att till slut så är man helt enkelt tvungen att göra det! Något av det jag hatar mest är när man sitter med ett prov framför sig (spciellt om det är på ett annat språk tex; franska som jag ju läser) och så förstår man inte ens vad som står på pappret. Så efter maten får jag ta och peppa mig själv till att sätta mig ner med franska boken.. Usch låter inte kul. Men i alla fall så hade jag tänkt gå och köpa resten av julklapparna idag men hittade ingen att gå med! Så jag gick hem till Tami istället och tog det lugnt, kolla på TV, busade på Gucci (hennes chihuahua) och gick till slut hem när hon skulle åka och handla!
Kolla sötnosen (togs när Stockholm var vitt för 2-3 veckor sen)



lite flört där ? =)
Okej jag måste sätta igång nu. Ha det bra
Puss&Kram


 


Kommentarer
Postat av: anjelika

sötaste hunden ;O

älskar dej sweetheart

2008-12-10 @ 21:17:15
URL: http://www.anjelikas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0