"Om jag kunde drömma"

tjena. Och nu är den allra sista normala skolveckan för terminen klar, eftersom jag inte kommer till skola imorgon! Vi ska gå luciatåg med kören hela dagen på olika ställen. Bl.a. SKL och Borgerskapets Enkehus. Och så blev det ju såklart inget prov idag! stresspluggade altså helt i onödan och hade kunat gjort det lugnt i helgen. Så himla typiskt! Men jag missade ju också idrotten! Det är inte direkt ett av mina "starkaste" ämnen så det var bra =) Så vi gick ju på teater alla änglarna. Och jag tänker inte skriva så mycket om den men det var inte direkt det bästa jag sett ... Och sen var jag hemma en stund innan jag mötte Freja i Skrapan. Jag passade på att köpa den första Twilight-boken "om jag kunde drömma"  och jag har redan satt igång med den. Den är verkligen bra.

Jag älskar att läsa, fast nu för tiden har det liksom försvunnit. Jo jag gillar ju fortfarande att läsa men det är så mycket annat jag vill göra och då känns det tråkigt att sätta sig ner och .. läsa! Och så är det dessutom mycket i skolan och kompisar så jag glömmer bort flera böcker som står i bokhyllan som jag borde läsa men aldrig gör. Så nu ska jag verkligen se till att läsa den här serien (som ju sägs vara väldigt bra!).

Efter det gick jag och freja bara hem till mig, vi fikade med julmust och muffins och sen kollade vi på TV. Mysig eftermiddag! Nej nu ska jag fortsätta med boken, kommer nog bli en sen kväll för mig! Fast jag får ju inte försova mig imorgon bitti, ska möta Amanda och gå till SKL där det första tåget är.
Puss&Kram



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0