Mysigt med Eleni

tjena ! Idag har det varit en jättemysig eftermiddag! Eleni var klar i skolan tidigare än jag idag så hon kom till Åsö och satt med på slöjden. haha hon råkade trassla ihop mina trådar till en stor boll =P Efter det, när vi slutat, sprang vi runt i skolan för att leta efter hennes kusin! Så vi hälsade på honom och tillsammans alla tre gick vi till Elenis mammas jobb på ett café på Hornsgatan. Så vi fick gratis fika där! Gott och mysigt. Men sen var jag tvungen att gå och möta Erica eftersom vi skulle till kören. Men påvägen tittade vi in på Pandora, ojjojjojj vad mycket saker att önska sig till julen! Tja sen satt jag på kören ett par timmar och sen har jag tagit det lugnt här hemma! Rätt meningslöst inlägg I know haha men jag ville bara hålla bloggen uppdaterad! Vi hörs imorgon igen, Puss&Kram, sov gott =)

From school today


Kommentarer
Postat av: Louise

ååh hatar dig för den där bilden ;)

2008-12-08 @ 22:03:14
URL: http://pippisapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0